تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
plusresetminus
حزب الله : ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون قائم‌مقام وزیر کار با بیان اینکه در جامعه کار دنیا مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: در قرآن به کار شایسته بیش از ۱۵۰ مرتبه اشاره شده است.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۰۷۷
"جامعه کار" در دنیا با مشکلات زیادی روبه‌رو است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابوالحسن فیروزآبادی در دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن جامعه کار و تلاش کشور که صبح امروز در مرکز تربیت مربی کرج برگزار  شد، با اشاره به اینکه یکی از اسامی قرآن، نور است، اظهار داشت: در هیچ کتاب آسمانی به اندازه قرآن‌کریم در ارتباط با کار صحبت نشده است. 
 
قائم‌مقام وزیر کار با بیان اینکه قرآن نوری است که بر نور یعنی رسول خدا(ص) نازل شده است، ادامه داد: در قرآن به کار شایسته بیش از 150 مرتبه اشاره شده است. 
 
وی با اشاره به اینکه در جامعه کار دنیا مشکلات زیادی وجود دارد، بیان کرد: عمل صالح همراه با ایمان است و پاداش آن بیش از عمل است.
 
فیروزآبادی با بیان اینکه هر که عمل صالح انجام دهد حیات پاک دارد، اضافه کرد: در قرن بیستم در جامعه کار، نگاه کار مکانیکی وجود داشت و فاقد نگاه معنوی بود. آنها متوجه این نکته شده‌اند اما هنوز با مشکل روبه‌رو هستند.
 
وی با اشاره به اینکه کسی که در مقابل تلاش خود اجرت دریافت می‌کند، شناخت بیشتری به اطراف و خدای خود دارد، گفت: ایمان و عمل صالح حیات لذت بخشی را برای انسان فراهم می‌کند. 
 
فیروزآبادی با بیان اینکه امید که قرآن وارد محیط کار شود، افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه از پاکی و صفات جامعه کارگری رضایت دارند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین